onsdag 8 december 2010

Kommentarer ?

Har suttit o funderat på det...
Vad är det som gör att man kommenterar på en blogg eller inte???
Jag försöker att kommentera lite då o då för jag tycker själv att det e trevligt när man ser att flk är inne å läser...
Men vad är det då som gör att de allra flesta inte gör det????
Inget att skriva brukar det heta....
Men ett smajl kan räcka eller jaa... vad som helst...
Jag ska villigt erkänna att jag inte är den bästa på det heller men försöker ta mig i kragen o visa att jag varit där...
Någon som har en idé om varför...?
Isåfall är det bara att lägga in en K O M M E N T A R *hahahahahaha*
Kraaaam

3 kommentarer:

  1. Jag har vart här hi hi =)
    kram från Åsa

    SvaraRadera
  2. Jag har letat efter adresserna till dina bloggar, men inte lyckats förräns nu. Går det inte att lägga upp länkarna på sidorna nånstans på FB, så man kan hitta dem när som helst.

    SvaraRadera
  3. Jag har också varit här ;) Kram kram

    SvaraRadera