tisdag 21 juni 2011

♥ ♥ ♥ Vem är DU??? ♥ ♥ ♥

Ja, vem är DU?
Jag skriver en hel del om mig själv, mina galna idéer, upptåg, tankar o filosofier...
Men vem är DU som läser om allt detta?
Jag hade verkligen tyckt att det var riktigt roligt att få veta bara en liten smula om er med :-D

Jag ska på nåt finurligt sätt komma på hur jag ska lägga det sen så att man kan fylla på det efter hand...
Till att börja med gör jag bara det här.
Så här e lite frågor...

VAD HETER DU?
HUR GAMMAL ÄR DU?
VAR BOR DU?
HUR HITTADE DU HIT?
VAD LÄSER DU HELST I MIN BLOGG? VAD GILLAR DU MED MIN BLOGG?
FINNS DET NÅT DU VILL LÄSA SOM JAG INTE TAGIT UPP?
HAR DU EN EGEN BLOGG?

Man kan använda mina frågor eller bara skriva själv från hjärtat :-D
Som sagt så blir det mycket uppskattat om ni gör det :-D

Kraaaaamar till alla

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag heter Nina och är 37 år. Jag bor i Malmö.
    Hittade till dig genom Aff och sedan FB :)
    Tycker om att läsa din blogg för den ger mig ofta lite att fundera på och så är det alltid roligt att följa en annan mammas vardagsliv.
    Jag är fullt nöjd med det du tar upp i bloggen.
    Ja, jag har en egen blogg och jag tror nog att du brukar titta inom emellanåt ;)
    http://frumotherwoman.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Jag heter Veronica, är 34 år och bor i Halmstad. Jag hittade till din blogg genom insidertips eftersom jag är din bästa vän. Jag läser allt i bloggen, med hull och hår. Den väcker funderingar och ahaupplevelser. Själv har jag stängt ner min/sonens blogg då jag tappat intresse och fokucering. Men det kanske dyker upp en ny någon gång, vem vet...

    Kram Ica

    SvaraRadera