onsdag 22 juni 2011

Tandis...

Känns som om det är en massa nya tänder på G på Jojo...
Undrar hur sega dessa blir.
Har förresten bett om remiss till specialtandvården för hennrs skull...
Har ju läst en del mer nu o det verkar vara ett smart drag.
Eftersom robinow-patienters tandrötter sitter mycket grundare än våra, så tappar de lätt sina tänder p därför kan de få svårt att äta sen.
Nu måste man ju ha med i beräkningen att sidorna jag läser ästan alltid är amerikanska vilket ger ett helt annat kostnadsläge för de som har behovet.
De kanske inte går till spec.tand så ofta för att det blir så dyrt... Inte vet jag...
Jag är bara sååååå oerhört glad att jag bor här.
Har svårt att se ett litet barn framför mig med lite annorlunda tandstatus inte få i sig mat bara för att de tappat tänder.
Det ska bli intressant att se vad de säger... Om de säger nåt...?!

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar