lördag 2 juli 2011

något galet igen :-D

IS
http://thaison.blogg.se/images/2010/is_75916178.jpg
Jag älskar is....
Isbitar i ett stort glas så man kan ta upp en o en o krossa dem mellan tänderna :-D
Mmmmmmmm

Tror detta hör ihop med mitt bitbehov...
När jag var liten var jag ett sånt hemskt barn som bet allt o alla....
Grannbarn, lillebtot o saker fick ofta bitmärken...
Efter att ha blivit helt tolig på mitt bitande o samtidigt som lillebror illvrålade bet min mamma mig.... för att visa hur omt det gjorde...
Jag skrek men blev inte avskräckt :-/
Jag älskar knastriga gröna äpplen, stora hårda godisar o så iden :-D

Jag måste fortfarande bita... men har gårr över till dessa ting....
Jag kan fortfarande känna att jag vill bita när jag blir riktigt arg... neb vilken tur att man lärt sig behärska känslan
*ha ha ha ha*

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Tycker jag är inne och läser här titt som tätt men ser nu att det ändå var några dagar sedan. Hoppas att du trivdes den första dagen på jobb ;)
    Jag har antagit din utmaning men väntar tills efter v 30 att påbörja den eftersom vi ska på semester och jag då inte har någon tillgång till dator.
    Kramisar från Ninis!

    SvaraRadera
  2. Så roligt att nån hänger på :-D
    Väntar på att få se dina bilder :-D
    Kraaaam

    SvaraRadera