lördag 2 juli 2011

Funderar på att sluta blogga...

.... på måndagar... varannan vecka eller så ;-)
Jag har innan för en eeevighet sen tänkt detta o satte nästan igång....
Men det var när jag väntade Loppan, så alltså en evighet sen :-/

Jag vill ha en pysselkväll...
Där man kan sy, sticka eller annat sånt.. eller klippa o klistra eller bara ta en kaffe o tjöta eller ett glas vin för den som tar buss eller åker eller går.
En kväll där man kan prata en massa strunt med trevliga vänner....

Kanske bara börjar med en måndag i månaden....
Är det ingen som kommer så tänker jag dricka kaffe o pyssla själv.
Sommaren får väl gå förbi först innan det startar upp... så nån gång frammåt september tänkte jag.

Nån mer än jag som hade gillat en tjejig pysselkväll????

På tal om det ska jag få tummen ur o sticka klart
O sen sticka nytt :-D
Imorron kväll har jag bokat in lite sytid....
Hoppas maskinen e som den ska nu :-D, så får vi se om man hinner med.

Kraaaam

2 kommentarer:

  1. Åhhh... så har jag oxå tänkt en massa gånger, men jag får liksom aldrig tummen loss att göra verklighet av det.
    Hade jag bott närmare hade jag gärna kommit :)

    SvaraRadera