fredag 5 augusti 2011

Mer galen info om mig

Ibland blir jag helt galet hänryckt av siffror...
Tex som när man får ta tag i ett helt gäng med tidrapporetr där timmar ska göras om till minuter det ska dras ifrån o läggas till
Oooh LOVE IT.
Eller som nu... från det datunet till det är det sååå mänga dagar x mina tänkta sit ups o  det blir....
Är det bara jag som gillar sånt....

I högstadiet knagglade jag mig fram på en svaaaag trea i särskild matte....
Vi hade mest aktiv avslappning :-/ för det var väl bra tyckte fröken då ????
På gymnasiet fick vi en bonde :-D till lärare...
Njae... han var lärare på en lantbruksskola - Plönninge
Han kom där med sin skogsgröna HH, bruna manchesterbyxoe o majs i helskägget
Å det sa *KLICK*
Inte med denna skogsmulle... men med matten
Känslan man satt kvar med efter ett tag var bara " Var det så här enkelt.... har det varit det heeela tiden???"
Han var suverän på att lära ut... tills man fattade det hela
Han gav mig verkligen nyckeln till siffrorna, så jag kunde knäcka koden....
Sen dess har det varit ganska så skoj med nuffror.

Galna jag skickar kramar till höger o vänster :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar