fredag 5 augusti 2011

UTMANAR DIG PÅ DUELL

Blir så inspirerad av Anki  o Maria....
O peppad av Nina
så just nu kännde jag att jag var mogen för att utmana mina vänner igen...
De som vågar då alltså ;-)
Nina får väl hänga på sen i höst om hon vill vara med... hon har giltiga skäl :-D

Utmaningen innebär
SIT UPS
F.o.m måndag den 8 augusti ända fram till 23 december ska man göra 25 eller fler sit ups VARJE dag...
Det blir allt som allt 3400 :-D

Nån som vill vara med???
Skriv en kommentar så jag vet vilka jag ska peppa o hålla koll på, o vem som håller koll på mig :-D

Kramar er alla

2 kommentarer:

  1. Jag hänger på så fort jag återhämtat mig från lillfias graviditet och kommande förlossning ;)
    -Ninis-

    SvaraRadera
  2. ok, jag är med. Gjorde ett yogapass i torsdags och det var länge sedan sist... Det känns i kroppen nu vill jag lova. Träningsvärk i hela mig.

    SvaraRadera