fredag 18 februari 2011

I BeHåns tecken

Detta är verkligen en fantastisk uppfinning :-D
Inte nog att den håller boobisar på plats, oavsett storlek....
Den är hemskt bra till förvaring....
Hade nyss en minisock i ena....
O nu har jag en napp där...
Suveränt när dumma klädesmakare GLÖMMER att sy dit fickor på byxor...
Vart ska man annars lägga ALLT man ständigt ska ha med sig...
En kvinna jag träffat på hennes arbetsplrs har
*Pengar
*Läppglans o
*Mobil
I sin BH
Det är fruktansvärt praktiskt :-D

Ett helt annat område men på samma tema är BYGEL BH...
Undrar när jag blev allergisk mot den???
Jag kan inte annat än att skylla på barnen o sköna ammningsBH´ar.
Numera när jag tar på mig en med metalli känns det som värsta tageltröjan...
Mina revben går nästan av :-/
Sen att försöka hitta nån utan detta hårda gissel är ju som att leta efter den klassiska nålen.
En "fin" hittade jag på KA... tror ni den fanns i rätt storlek.... *suck*

Jag ska inte ge upp....
Min jakt fortsätter....

*guppa på*

1 kommentar: