fredag 10 december 2010

Är känslig...

Idag läste jag ett gammalt nyhetsbrev....
Ja nyheten hade kanske tappat sitt värde men där var en berättelse...
Det var en kvinna som skrev om en liten tjej som hette Kayla...
Hon var fyra år å hade nyss lärt sig gå....
Hon klättrade runt på en lekplats dragandes på sin syrgas... hon åkte russelkana o hade det roligt...
Jag blev så tagen av denna berättelse o tänker på J...
Jag blev råeögd o tänkte på den lyck den mamman säkert kännde när hennes sessa går o leker på en lekplats....
Man undrar ju ibland hur det kommer att bli...
Denna andra lilla tjej hade Robinow - den dominante typen...

1 kommentar:

  1. Just nu ligger jag lite lågt med kommentarer mest beroende på att jag låst bloggen så man inte kan klicka sej tillbaka dit och då känns det så påtagligt att jag låst folk ute
    Svarar gör jag oftast där folk har skrivit alltså i bloggen om det står där eller på fb om det står där Ofta läser jag bloggarna i googlreader och en del kan jag kommentera där men då måste jag ju veta att den som skrivit också läser det där

    SvaraRadera